søndag 21. mars 2010

Hjerter på bestilling

Jeg har strikka mitt første vottepar på bestilling! Bestillingen kommer fra ei jente som går i klassen min. For litt sida fortalte hun meg at hun lenge har ønska seg votter med røde hjerter på og hun lurte på om nettopp jeg kunne strikke dem. :) Et stort kompliment må jeg si. Jeg har ikke talt hjertene på disse, men jeg tror man finner endel hvis man orker å telle. Innsiden av hånda har sikkert hundrevis, så her står det absolutt ikke på hjerteantallet. Jeg er kjempefornøyd med både strikking, sying og damping! Mønsteret er henta fra "Votteboken" og jeg har strikka med Smartgarn på pinne 3 og 3,5.
Beklager det ikke fullt så gode bildet, -dårlig kamera og seint om dagen er ingen god kombo. :)

2 kommentarer:

Mona Kristin sa...

Hjertevottene har du all grunn til å være stolt over:) De er helt perfekte <3 Du er så flink!

strikkelisa sa...

Så hyggelig at du er fornøyd, Mona!
Passer de, og har du fått brukt dem noe ennå?