torsdag 15. april 2010

Påskekolleksjon

Okei.
Jeg er fullt klar over at både påska og 70-tallet for lengst er over,
men jeg måtte bare lage disse. Restegarn i 100% ull
(div. Østlandsgarn, Vestlandsgarn, Trysilgarn, Heimlygarn,
Safirgarn og noe udefinerbart gammelt garn), strømpepinner 5,5,
heklekrok nr. 4,5 og en storøyd nål gjør virkelig susen
(når man egentlig bør skrive bachelor).
Jeg fikk heldigvis fiksa halvgreie bilder, innendørs,
med regn ispedd vulkanaske dalende ned utendørs.
Ville du ikledd deg noe som ser ut som resirkulerte
puter fra oldemors sofa?
Da må du si ifra til meg.
PS. Det nederste paret er borte allerede.

1 kommentar:

frksnupp sa...

Dritkule tøfler! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Margot har strikket en Fanagenser med rundfelling, jeg tror ikke hun har lagt ut mønster noe sted, men om du prøver på Ravelry vil du finne siden hennes, hun heter MargotViste der inne =)