onsdag 18. mai 2011

Knappelykke

Hurra! Alle pakkene har ankommet. En ny, fantastisk verden har åpnet seg for meg etter at jeg oppdaget hvor skremmende enkelt det er å handle på etsy.com.

Pakken fra Thailand tok kortest tid, bare én uke (en helg inkludert). Fra butikken til A2B kjøpte jeg alle disse, for under 175 kroner, inkludert frakt. Og de to småposene med miniatyrknapper ca nederst til venstre på bildet fikk jeg visst på kjøpet.
Disse knappene bestilte jeg i denne butikken:
Ti dager (inkludert to helger) tok det, og jeg er superfornøyd. Massevis av lekre treknapper, favorittene er nok de små sauene (under de kule giraffene på bildet) og grisene. Inkludert porto kom det på 164 kroner. Et kupp, vil jeg si. Og også her fikk jeg gratisgave, noen søte, små bamser, og topp service.

Hos denne amerikanske damen fant jeg søte og (selvsagt) også så ekstremt billige knapper at jeg ikke klarte å dy meg her heller. Fra jeg bestilte til pakken lå i postkassen min, tok det ti dager (to helger inkludert). Jeg har endt opp med voldsomme mengder "sky"knapper, så hvis noen er i skyknappnød, let me know! Damen heter Lily, og la igjen en lapp. -Tenk, et notat fra Uniten!
Har dere noen gang sett så små solbrilleknapper, forresten?

Å handle på etsy kan altså anbefales på det sterkeste.
Men vær forberedt på å gå litt bananas.

Ingen kommentarer: